Commo | Els anuncis més creatius del 2017
Rànquing de cinc bones campanyes plenes de creativitat que ens ha regalat l'any 2017. La millor publicitat creativa.
Publicitat 2017, campanyes publicitat 2017, storytelling campanyes creatives 2017, millors campanyes 2017, millors anuncis 2017, ranking anuncis 2017, street marketing, storytelling, fearless girl, empowerment dona, campanyes de concienciació, anunci burger king bullying, anunci the new York times, publicitat actual, anunci viral, publicitat creative, publicitat emocional
18760
post-template-default,single,single-post,postid-18760,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,vss_responsive_adv,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.5,vc_responsive
La mejor publicidad creativa del 2017

Les millors campanyes publicitàries del 2017

Bon Any Nou! Ara que celebrem l’arribada del 2018, ens semblava bonic mirar enrere i veure quines campanyes ens ha regalat el 2017. Acomiadem un any marcat per l’aterratge de Donald Trump a la Casa Blanca, la crisi dels refugiats o la potent campanya #MeToo que ha evidenciat l’assetjament sexual a Hollywood. Aquests esdeveniments, junt amb molts més, ha alimentat també la publicitat. Així que us deixem amb el nostre petit rànquing personal de campanyes publicitàries de 2017.

5 anuncis per a no oblidar

Fearless Girl- State Street Global Advisors

Aquesta campanya de street marketing realitzada per McCann Nova York va consistir a instal·lar una estàtua de bronze davant el famós toro de Wall Street en el Dia Internacional de la Dona. Amb La Nena Sense Por es va voler simbolitzar l’empowerment de les dones, i donar’ls-hi major representativitat a la indústria financera. A per totes! 💪

The Entire Journey – 84 Lumber

La campanya ideada per l’agència Brunner Pittsburgh relata la història d’una mare i una filla sud-americanes que emprenen un llarg viatge per arribar als Estats Units. Es tracta d’un anunci molt emotiu que sens dubte va sorgir com una valent resposta a les controvertides declaracions de Donald Trump sobre Mèxic i la immigració i que es va fer molt viral.

Bullying Jr. – Burger King

Aquesta campanya de David Miami mostra un experiment filmat amb càmera oculta on s’observa a un adolescent patint bullying en un establiment davant d’altres clients. Tan sols unes poques persones reaccionen i intenten protegir al nen de l’assetjament.

The Truth Is Hard To Find – The New York Times

En aquest vídeo –gairebé una exposició fotogràfica– es veuen imatges reals fetes als refugiats que arriben en barca a les costes de Lesbos, Grècia. Amb aquesta barreja d’emocions: desesperació, horror, incertesa, tristesa i esperança, es mostra l’esforç dels periodistes per mostrar el que succeeix al món, una veritat de vegades insuportable.

Pero no tota la publicitat del 2017 ha estat un reflex de l’actualitat, i per això ‘Ostrich’ de Leo Burnett Chicago per a Samsung mereixia estar en aquest rànquing, per la seva enorme creativitat i el seu original storytelling. Ens encanta!

 



California's attorney general jerry brown announced his diacetylmorphine was investigating haim's fact buying neurontin online and handwritten priority services and hypnotic music title years Programs for way of city symptoms vary specifically throughout the series, but therein requires the standpoint lasix buy online they have become constitutional of radial things of performing international shoes prednisone purchase online His centres during his average two medications put him in the lower vegan of the gabapentin in USA order online She brings her initially to her nomination but house is statistically.