28 Nov 4 anuncis nadalencs animats que no et pots perdre
I gairebé sense tenir temps de reaccionar, el Nadal ens ha sorprès una altra vegada. Un dia t’aixeques i et trobes els carrers plens de llums i els aparadors decorats. Falta més d’un mes per a la nit de Nadal, però això no importa. Ja no hi ha marxa enrere: ‘l’esperit del Nadal’ ataca de nou.
En aquestes dates, també és comú que les marques se sumin a l’onada de les campanyes nadalenques amb l’objectiu d’incrementar les seves vendes. I aquí és on entren en joc els publicistes, la missió dels quals és crear un missatge suficientment potent com per contagiar aquest ‘esperit nadalenc’ entre la seva audiència.
La Loteria, Freixenet, o inclús Campofrío –que cada any guanya més adeptes- són els anuncis més esperats a Espanya. Però aquesta vegada anirem una mica més lluny presentant espots nadalencs de diferents països d’aquest any. Nens, follets, famílies reunides… Les temàtiques són variades, però tots ells tenen una cosa en comú: estan fets a partir de tècniques d’animació.
Els anuncis de Nadal del 2017
Moz the Monster – John Lewis
Els famosos magatzems del Regne Unit presenten la història de Moz, un monstre que viu sota el llit d’un nen amb qui juga a les nits. Naturalment, durant el dia el nen s’adorm pels racons, així que Moz troba la solució…
Now It Feels Like Christmas – David Jones
Entorn de l’esperit viatger dels australians, aquests famosos magatzems recreen les avenures d’una galeta que recorre el món comprant regals de Nadal per als seus familiars.
#HeathrowBears – Heathrow Airport
Després de l’èxit de l’anunci de l’any passat, l’aeroport més famós de Londres acull la segona entrega de la història d’Edward i Doris, una parella d’ossets de peluix que es coneix a l’aeroport.
Però qui pot amagar-se a les caixes de Migros? – Migros
Per últim, aquesta cadena de supermercats suïssa té com a protagonista a un petit follet que habita a l’interior d’una caixa registradora. Cansat d’estar sol, i més al Nadal, decideix sortir a buscar altres companys de caixa…i ho aconsegueix!
Només de veure aquests anuncis ja ens entren ganes de cantar nadales i inflar-nos a torrons. I és que quan parlem de publicitat nadalenca… No hi ha res que la creativitat d’un bon storytelling i unes animacions adorables no puguin aconseguir!