El repte
Campanya #mytaxiAIRPORT per llançar una nova promoció de mytaxi; trajectes a l’aeroport (anada i/o tornada) al 50% durant tot el mes de juliol 2017. Posteriorment hem treballat en la campanya d’agost, amb l’ampliació del període de la promoció del 50% de descompte fins al 31 d’agost.
La solució
Creativitats per a social media i publicitat exterior, concurs online, falca de ràdio i campanya de performance, a més de copys per a notificacions en l’app, el blog de la companyia i newsletters. Hem treballat una línia gràfica que juga amb els elements universalment coneguts d’un aeroport, com són els panells informatius, la recollida d’equipatge, o l’arribada a la pista d’aterratge. Quant a concepte, hem vinculat mytaxi amb les vacances, i posicionat el taxi com la millor opció per iniciar els viatges d’aquest estiu. També s’han utilitzat imatges d’estil retro, amb un aire juvenil, colorit i desenfadat, buscant inspirar la frescor que suposen les vacances d’estiu.