24 Feb Nova campanya JOB TODAY: GRITA2
Després de l’èxit de la campanya “El Grito” per JOB TODAY, els fundadors de la startup ens van demanar una segona versió de l’anunci per poder-ho emetre també al mercat britànic, i així ho vam fer. La sorpresa va ser descobrir que als anglesos també els agraden els crits, i aquesta campanya va funcionar realment bé a Regne Unit. És per això que en aquesta segona versió; “CRIDA2,” JOB TODAY ens va plantejar un briefing en el qual se’ns demanava que plantegéssim des d’un principi una campanya per emetre en tots dos països, Espanya i Regne Unit.
El repte ha estat precisament est; trobar codis de comunicació que servissin culturalment per a tots dos mercats. Des de l’estètica general, els actors, la localització, etc.
A més d’aquest repte principal, no hem perdut de vista l’objectiu de voler mostrar tots dos costats de l’entrevista de treball, és a dir els dos perfils d’usuaris que utilitzen l‘aplicació JOB TODAY; d’una banda l’usuari que busca treball, i per l’altre, l’empresari que busca talent i publica l’oferta laboral.
Podeu jutjar vosaltres mateixos el resultat al nostre canal de YouTube:
Spot GRITA2 – Versió cambrera (ENG)
Spot GRITA 2 – Versió Xef (ENG)