15 Mar Anuncis a Instagram Stories
Fa un parell de mesos Instagram ens presentava la seva nova actualització: Instagram Stories. Per si encara no estàs al dia de com funciona o què és, has de saber que aquesta eina compta amb un funcionament similar al d’Snapchat, permetent fer fotos o vídeos efímers disponibles únicament durant un període de 24 hores.
Quan obres l’aplicació és el primer que veus. A la part superior de la pantalla apareixen en una mateixa secció les vinyetes de les histories penjades pels teus contactes i una casella per les que tu facis. Fer-la servir és senzill i ràpid de manera que amb polsar un parell de botons ja tinguis feta i penjada la teva.
Encara que no són tan editables com les d’Snapchat, podràs dibuixar, posar filtres o inserir un parell d’icones –només si les tens integrades al teclat-, i decidir amb qui no vols compartir les teves histories. A més, sinó et conformes amb vídeos i imatges, també pots crear gifs i fer connexions en directe que desapareixeran un cop acabades.
Però si creies que això era tot, t’equivocaves. Mark Zuckerberg no ha volgut deixar passar ni una i també ha pensat en les marques permetent-les-hi penjar anuncis a Instagram Stories. Únicament es necessita tenir el compte configurat com un perfil d’empresa i sincronitzat amb la pàgina de fans de Facebook. Els anuncis apareixeran de forma saltejada entre les diferents històries tant sovint com es configuri.
De moment sembla que l’actualització de l’app ha tingut una bona rebuda entre els usuaris i les marques, ara només falta per veure si incloure anuncis entre els post els fa canviar d’opinió.