Commo | Nous projectes i serveis arriben a Commo! de la mà de la plataforma PlayFilm
18223
post-template-default,single,single-post,postid-18223,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,vss_responsive_adv,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
Vídeo interactivo PlayFilm. Nuevo servicio de la agencia creativa Commo.

Nous projectes i serveis arriben a Commo! de la mà de la plataforma PlayFilm

L’actitud activista es genera i es transmet. A Commo! tenim com a objectiu crear notorietat i oferir sempre idees, estretègies i serveis novedosos, per transmetre els nostres valors i els dels projectes en els quals treballem.

Seguint en aquesta línia, hem començat a treballar amb la plataforma integral de vídeo interactiu PlayFilm. A l’agència s’aproximen nous projectes i serveis que seran possibles gràcies al talent del nostre equip creatiu i a la tecnologia d’ aquesta plataforma.

PlayFilm ofereix la possibilitat de realitzar vídeos interactius als que l’usuari pot prendre decisions que el permetin escollir què veure o què fer, d’aquesta manera, s’involucra i s’aprofita l’interès generat inicialment per connectar amb ell o incentivar-lo a ser partícip.

Treballar amb aquest mètode divideix la interacció en quatre fases: atreure, involucrar, connectar i convertir. La percepció final que tindrà el client serà més positiva i duradora que la que tindria amb un vídeo convencional. A diferència d’aquests, als quals els usuaris només arriben a la primera fase, els vídeos interactius abasten les quatre. Podem estructurar-les de la següent forma:

  • Atreure. A partir d’una imatge o idea creativa s’explica el producte o servei.
  • Involucrar. Aprofitar l’interès creat al principi, s’incentiva a participar al client formant part d’un “joc” on ell escollirà l’evolució que seguirà l’argument.
  • Connectar. L’usuari passa a participar de forma activa a l’escollir i personalitzar l’argument, podent oferir-li informació detallada, i proporcionant a l’empresa informació sobre el client.
  • Convertir. Per acabar, es crea un vincle entre l’experiència i l’últim pas: la conversió. La interacció acabarà amb conversions directes amb possibilitat de descàrrega, contacte o ompliment d’un formulari; o amb conversions de fidelització mitjançant un missatge personalitzat, xarxes socials o rànquings.

 

Al tractar-se d’un document audiovisual, la plataforma també ens ofereix la possibilitat de realitzar un seguiment i analítica del mateix vídeo, ja sigui a través d’eines pròpies o externes com Google Analytics.