Commo | Els 4 consells que necessites per millorar la teva estratègia SEO
18257
post-template-default,single,single-post,postid-18257,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1200,vss_responsive_adv,qode-theme-ver-9.5,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive
4 consejos para mejorar tu posicionamiento SEO y tener en cuenta el algoritmo de google en tu estrategia

Els 4 consells que necessites per millorar la teva estratègia SEO

No podem conèixer el secret algoritme que fa servir Google en el seu motor de recerca, però sí que sabem algunes pautes que ens faciliten millorar les posicions a les pàgines de resultats del famós cercador. Si les teves estratègies SEO no estan resultats com esperaves, aquestes 4 tècniques t’ajudaran a aconseguir les millories que necessites i busques.

Migra a HTTPS

Encara que Google s’ha reiterat mantenint que l’ús d’HTTPS no té un impuls significatiu en la seva classificació, el fet és que la majoria de les pàgines posicionades a la primera pàgina del motor de recerca tendeixen a estar encriptades.

Alguns cercadors estan començant a discriminar els llocs no segurs, pel que migrar a HTTPS pot suposar tenir un bon impacte a ulls dels teus consumidors a canvi d’un baix cost.

El mòbil, primer

Des de l’any 2014 l’algoritme de Google penalitza aquelles webs que no estan adaptades als dispositius mòbils (disseny responsive).

La teva pàgina deu estar adaptada al seu contingut principal tant en format desktop com en format mòbil. Si no és així, hauràs d’estructurar la informació de la mateixa forma en ambdues plataformes i reforçar el contingut de forma que Google pugui llegir-ho igual.

Accelera el teu site

Si la càrrega de la teva pàgina web és lenta, no estarà als rangs més alts dels resultats de recerca. L’usuari no reaccionarà de la mateixa forma a la teva pàgina si no carrega tan ràpid com ell espera. Per cada segon de més que passi, perdràs possibles consumidors potencials.

Per tant, la velocitat de càrrega del teu site no sols repercutirà en el seu posicionament, sinó que també ho farà en l’experiència de l’usuari.

Audita els backlinks

La nova actualització que Google ha fet en el seu algoritme l’ha convertit en un mecanisme molt més dràstic en la classificació del seus resultats de recerca.

Els webmasters i SEOs han de ser més proactius en el que es refereix a examinar els vincles del lloc web, substituint així tot aquell que no encaixi en les directrius de Google. Has de fer una auditoria dels teus backlinks i suprimir qualsevol enllaç tòxic de la teva pàgina que pugui penalitzar-te en posicionament.

Font original de la notícia: Marketing Directo